Saturday, July 16, 2011

A Y U ;D

So before aku nak buat ni aku dah mintak izin dengan ayu nak amik
gambar dia.So si ayu ni collegemate aku berumur 20 kira adik la so dia ni ganas and jenis selamba je mmg tak ayu lah hah.haha so lately ni aku macam close dgn dia so Khamis malam tu aku dengan ayu tidur umah tyra kitaorg kita nk makeover dia la macam tu dia ni rambut cantik tapi suka ikat dengan pakai sepit dia lepas tu body cantik ada shape tapi ntahlah si ayu ni.So kita org cm saja la nk tukar so malam tu kat area rumah si tyra ada buat kelas makeuP macam kebetulan kan then ayu jadi model makeup kitaorg nak tengok tak hasil dia?tpi sebelum tu nk bg tgk si ayu before makeup dengan perangai selamba dia ni haaa tarrrrraaaaa



then ni after makeup

(1)

(2)


#Haa kan berubah kan,kena tgk live sebenarnya ;D
kening dia tak jadi sgt la kening dia tebal lepas tu yg makeup ni aku dengan tyra macam tak pro sgt hehe

esoknya tu nak pergi kolej so aku,tyra,fateen yang siapkan fateen ni
(3)



(4)



kan.cantik kan.Kbye <3

No comments:

Post a Comment