Friday, July 8, 2011

Long time no see

So dah July ;D haha hi uols.haha,aku dah almost 21,banyak sangat perkara yang berlaku tahun 2011.okay firstly aku still single,10 months.Clap,clap.Love story yang tak berapa nak menjadi tapi aku dpt good lessons iaitu ceh kena kenal seseorang tu betul2.haha.okay tu tolak tepi pegi mampos.haa aku dh bertambah2 gemuk ;( aku last sem sekarang next sem project.haish lamanya perjalanan hidup aku,kawan2 lain ramai dah habis.haa then bulan2 lepas aku ada kerja part time 3 bulan then aku stop cina yg incharge tu tak suka aku sebab dia kata aku tak buat kerja.haha GTH.Lagi haa rambut aku dah tak curl sangat,rambut aku dah tak cantik.lagi?kulit aku makin sensitive haha,kucing?Maggi ada lagi dah dewasa dah.tapi tak kawin2 lagi ;) and aku ada 4 ekor kucing lagi yang bertandang,aku bagi makan.tapi mereka2 duduk luar rumah nama dia? Melissa ibu kepada Lauren(kakak) & Scotty (adik) juga ibu angkat kepada Kpop and semuanya betina.hehe.Life aku getting better amin lebih fokus pada family,diri aku,study,kawan2 kekadang tersasar jugak terfokus kat sesapa ntah.Hati aku?kosong,ada sorang je dalam hati.Remy ishak ;) aku rasa aku makin matang,haha kira boleh berfikiran positif la sekarang walaupun sekali sekala ada jugak tersasar.haha Nobody perfect kan? Kawan2 alhamdullilah masih berkawan.masih baik Cuma ada sorang dua yg nth kemana.haha.Parents aku alhamdullilah sihat walafiat.haha.blablablabla melalut.so yang pastinya aku tak sabar nak balik sabah,nk jumpa bpk aku.rindu!Setahun jugak tak berjumpa ;( nway aku tak sabar menempuh hari-hari yang mendatang,hidup ni mmg penuh cabaran .kbye

No comments:

Post a Comment