Tuesday, July 12, 2011

Masa Tidur . Sleep timing

Hehe.berkenaan tajuk atau tittle di atas ni,rutin tidur aku makin teruk dan tak sihat,betul ke ayat aku ni?Pada hari takda kelas, pukul 6 pagi pun tak boleh tidur macam sekarang ni :D yang penting aku berblog dari phone mak aku,kalau phone aku tak dapat la jack.haha ntah siapa jack tu.haa sambung balik, tidur pukul 6 pagi pun tak boleh.bangun pulak pukul 3 or 4 petang,mesti korang macam tak berkenan kan dengan tabiat buruk aku ni.samalah kita, ni kejap lagi pukul 11 pagi kelas.hehe.faktor2 yang aku tak boleh tidur awal?haa jawapan famous online (facebook,twitter,youtube etc),kedua tgk tv bagai nak gila,lepak bersama kawan2,keluar huha,haa faktor2 macam tulah tapi perasan tak?yang tak ada revision.buat assignment haa itu pun bad habit,aku memang pengemar kerja-kerja last minit.natasha natasha.haha.so aku nak pergi rehab.haha.rehab la sgt.nak try ubah cara hidup aku.so wish me luck my munchkin :)

No comments:

Post a Comment